Projekty inspiracyjne – zaproszeni słuchacze


Wszystkim niżej wymienionym niniejszym dziękujemy (i dodatkowo przesyłamy opisane niżej prezenty) za uwagę przeznaczoną na uzupełnienie kwestionariusza, który opracowali nasi ankieterzy Korneliusz Koszewski, Olgiert Kalinowski, Bolemir Czarnecki i Baldwin Augustynowicz w czasie seminarium Jurajskie Szkolenia Integracyjne

  • Arkady Iwański, Zarządca nieruchomości, Korczyna, zdobywa wejściówkę na trening „Standaryzacja pracy” lub szkolenie team building plus publikację „Magazyn Literacki KSIĄŻKI nr 7”
  • Maksymilian Kozłowski, Kaskader filmowy , Nowy Targ, zdobywa wejściówkę na kurs „ diagnoza potrzeb szkoleniowych klientów” lub trening z pracy zespołowej i książkę „Pedagogika osób niepełnosprawnych Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytam”
  • Chrystian Kajzer, Nawigator, Hyżne, zdobywa wejściówkę na panel moderowany „ Efektywna motywacja menedżerów w praktyce. Inspirujące 2-dniowe warsztaty i konsultacje” lub wybraną naszą grę szkoleniową a także książkę „Benefit 5 2013”
  • Wiliam Jasiński, Inżynier geotechnik, Tyczyn, przesyłamy bezpłatny voucher na trening „Efektywność managerska – mocne strony szefa w zarządzaniu ludźmi” lub wyjazd team building i wydawnictwo „Oddziaływania psychologiczne na rzecz integracji osób z ograniczeniami sprawności”
  • Erwin Cziba, Montażysta dźwięku, Nagłowice, dostaje od nas zaproszenie na program e-learning „tworzenie długotrwałych relacji z nabywcą ” lub szkolenie integracyjne a także książkę „Sieć bibliotek publicznych wobec potrzeb społeczeństwa informacyjnego”
  • Apoloniusz Łakota, Chemik , Aleksandrów, otrzymuje kupon na panel dyskusyjny „zarządzanie podwykonawcami i zasobami ludzkimi w projektach” lub jedną z naszych gier integracyjnych a także książkę „Dlaczego poszli za Hitlerem”
  • Julian Mederski, Nauczyciel akademicki , Krzywda, przesyłamy bezpłatny voucher na program e-learning „ marketing usług rynku pracy ” lub warsztat z pracy zespołowej a ponadto wydawnictwo „Książka dziecięca 1990-2005: konteksty kultury popularnej i literatury wysokiej”
  • Tags : ,