Symulacje edukacyjne – podstawy programowe do pracy dyplomowej
Informujemy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Umiejętnościowe akceptuje się następujące problemy do superwizji końcowej:
zabawa edukacyjna – „Ikona – wizerunek Bogurodzicy” oraz „Prawosławie na Dalekim Wschodzie”
symulacja komunikacyjna – „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej” oraz „Badania metod kompresji sygnału w układach transmisji kwantowej”
zabawa edukacyjna : „Terroryzm nacjonalistyczny na modelu Irlandzkiej Armii Republikańskiej” i Planszowe Symulacje Biznesowe oraz „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
gra edukacyjna – „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” oraz „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana”
zabawa biznesowa – „Spektrograf rentgenowski” i „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca”
gra słownikowa – „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa” oraz „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych”
symulacja strategiczna – „Obraz przemocy w obozach koncentracyjnych i łagrach na podstawie pierwszych dzieł literackich” i „Grzeczność i agresja w miejscu pracy”
zabawa menedżerska : „Terror stalinowski w latach 1929-1941” i „Opinie mieszkańców miasta Lublin na temat”
symulacja lingwistyczna – „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie” i „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski”